Maksuehdot, postitus ja palautukset


TOIMITUSAIKA JA MAKSU

Tuotteiden pakkaus ja käsittely aika on normaalisti 1-3 arkipäivää ostosta.
Postin jakelussa kestää 2-4 päivää.

Viikonloppuisin ja muina pyhäpäivinä tilauksia ei aina käsitellä.

Postimaksu lukee kassalla. Tällä hetkellä kiinteä 3 euroa/lähetys.

Lähetykset toimitetaan pääsääntöisesti kirjepostin mukana kulkevina lähetyksinä, jos tuotteet ei mahdu näihin laatikoihin, toimitetaan normaalina pakettina.

Jos tuotteesta puuttuu hinta sitä ei myydä nolla hinnalla, silloin on tapahtunut ilmoituksenlaitossa järjestelmävirhe.

KULJETUKSESSA RIKKOUTUNEET LÄHETYKSET JA PALAUTUKSET.

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia, samassa avaamattomassa pakkauksessa, kuin myyntihetkellä olleita tuotteita. Tässä tapauksessa asiakas maksaa palautuksesta aiheutuneet postikulut.

Joskus voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto. Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on virheellinen tai vahingoittunut, tulee asiakkaan heti ilmoittaa virheestä minulle sähköpostilla info@pekala.fi. Virheellinen tuote korvataan palautuksen jälkeen kaikkineen postikuluineen, jos korvaavaa tuotetta ei löydy tilalle. Palauttaminen tapahtuu reklamaation jälkeen.

Mikäli tuote on virheellinen, Pe-kala:lla on aina ensisijaisesti oikeus korvata tuote vastaavalla virheettömällä tuotteella tai palauttaa mahdollisesti maksettu kauppahinta asiakkaalle.

Palauttaaksesi tuotteen, ota aina ensin yhteyttä minuun, ensisijaisesti sähköpostilla info@pekala.fi tai puhelimitse 040-9684709. Puhelimella mieluiten arkipäivisin kello 8-18 välisenä aikana.

Lähetyksen katoamistapauksissa ensisijassa posti on vastuullinen korvauksen käsittelijä. Tässä tapauksessa tehdään postiin reklamaatio ja posti käsittelee asian. Huomioitavaa: käsittely saattaa kestää viikkoja. Reklamaatio lähetetään vasta, kun lähetyksestä on mennyt yli 2 viikkoa. Joskus posti ei löydä perille ja saapuu takaisin lähettäjälle eli minulle useamman päivän jälkeen. Silloin osoite tarkistetaan ja lähetetään uudestaan. Normaalisti posti kulkee parissa päivässä aina perille.


KELAHUOLTO TOIMITUKSET.
Pe-Kala ei vastaa huoltoon tulevien kelojen toimituksessa aiheutuvia katoamisia ja rikkoutumisia, Jos käytetään postia/matkahuoltoa kuljetuksesta. Kuljetuksesta vastaa kuljetusyritykset omien käytäntöjen mukaan. Pe-Kala Pakkaa aina kelat huolella ja seurantakoodillisina lähetyksinä, halutessa myös vakuutettuna lähetyksenä niin asiakkaan halutessa.


MAKSUEHDOT LINKIN TAKANA

Checkout -palvelun maksuehdot

OP lasku ehdot pdf
Jatka

Pikahaku
 
Käytä hakusanoja löytääksesi etsimäsi tuote.